Так буває: Ви купили надувну байдарку та зрозуміли, що довжини 400 для всієї родини якось обмаль. Або вибрали надувний човен у подарунок. А іменинник засмутився: він мріяв про човен з транцем, але не знімним, а зі стаціонарним. А може, Ви замовили червоно-жовтий тюбінг племінниці на Новий Рік? І з'ясували, що мама вже купила їй синій гірськолижний костюм, і забарвлення це тепер не в тему? Такі нюанси з'ясовуються зазвичай після покупки. Виникає природне бажання щось змінити. І це бажання цілком здійсненне!

Що робити, якщо товар не підійшов чи не сподобався?

- Чи можу я повернути чи обміняти товар?

Так, протягом 14 днів після покупки Ви можете обміняти або повернути товар. Це гарантовано кожному покупцю «Законом про захист прав споживача».

Для проведення обміну або повернення повинні бути дотримані такі пункти:

  1. Товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації:
  2. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  3. Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  4. Ви маєте повний перелік документів, виданих продавцем.

Усі пункти дотримані? Отже, Ви можете надсилати товар нам. Оплата послуг доставки товарів, що обмінюються і повертаються, здійснюється покупцем.

Після отримання та огляду товару буде прийнято рішення:

  • Повернення коштів у еквіваленті вартості товару на даний момент покупки;
  • Повернення товару, якщо якийсь із вищеописаних пунктів не виконаний. У такому разі доставку також оплачує покупець. Тому ми рекомендуємо ще раз перевірити перед відправкою відповідність товару цим пунктам.

Будь ласка, зверніть увагу: повернення та обміни у нас відбуваються дуже рідко! Тому що наші менеджери завжди підбирають найкращу модель для кожного покупця. Ми враховуємо Ваші побажання, завдання та бюджет.

Але якщо раптом так сталося, що товар не підійшов, то ми завжди йдемо назустріч і індивідуально підходимо до кожного такого випадку.

Що робити, якщо товар має пошкодження?

- Чи можу я повернути чи обміняти товар, якщо на ньому є пошкодження?

Увага!

Якщо пошкодження товару сталося з вини кур'єрської служби, але Ви забрали товар з відділення, ми не зможемо його повернути або обміняти.
ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність упаковки, товару та комплектацію у відділенні кур'єрської служби.

Якщо упаковка товару або сам товар пошкоджені, Ви помітите це під час перевірки. Якщо у вашій посилці не вистачає комплектуючих або товарів, це помітите. Якщо щось із цього сталося, не забирайте посилку!

Чому?

  • Кожна посилка перевіряється перед відправкою, а потім страхується на повну вартість.
  • Якщо Ви забираєте посилку з відділення, то підтверджуєте, що служба доставки доставила Ваше замовлення в повному обсязі, без пошкоджень.
  • Якщо з посилкою нічого не сталося, це дуже добре. Але у протилежному випадку — ми не зможемо повернути чи обміняти товар.


Що робити?

  1. Обов'язково перевірте цілісність та комплектацію вашого замовлення. Ви маєте на це повне право! Якщо співробітник служби говорить зворотне, то він не має рації. Вимагайте перевірити посилку;
  2. Якщо ви виявили пошкодження упаковки, товару або відсутність комплектуючих, відмовтеся від отримання посилки та зв'яжіться з нами;
  3. Розібравшись у ситуації, ми вживемо заходів. Далі ми вирішуватимемо проблему вже зі службою доставки, а Вам відправимо товар наново.

Перевірка товару займе у Вас буквально декілька хвилин, а розгляд у разі неприємності забере потім у рази більше часу!

Якщо Ви не оглянули посилку або забрали її, помітивши пошкодження, то товар може не підлягати обміну та поверненню.


Як отримати гарантійне обслуговування та ремонт?

Якщо товар, що знаходиться на гарантії, зламався або пошкодився, то Ви можете отримати гарантійний ремонт. Зателефонуйте нам, ми розберемося в проблемі і скажемо, як бути і куди відправити товар.

Перед відправкою обов'язково переконайтеся, що Ви виконали всі гарантійні зобов'язання, які пред'являє виробник. Якщо Ви порушуєте ці зобов'язання, виробник має право відмовити у гарантійному обслуговуванні.

Зі списком зобов'язань Ви можете ознайомитись у гарантійному талоні, що додається до товару.

Терміни гарантійних зобов'язань конкретних товарів наведені на відповідних сторінках. Не знайшли інформацію? Поставте питання нашому менеджеру.

(096) 888-05-66

(099) 137-55-99