Надійність та безпека вашого надувного човна залежать не тільки від кількості герметичних балонів, з яких він зроблений. Надзвичайно важливо, щоб при його виготовленні використовувалися матеріали для високоякісних човнів.

Трохи про ПВХ: для човнів Ладья - тільки найкраще!

Занадто економні виробники іноді клепають надувні човни ПВХ із тканини тенту. Відрізнити небезпечні для життя «вироби» елементарно. Справа в тому, що така тканина містить мінімум пластифікаторів (а значить, у місцях частих згинів швидко з'являються білі смуги - заломи), вона тонка і пропускає повітря (плавзасіб доведеться постійно підкачувати). Проте в даному огляді не йдеться про них, адже виробництво човнів Ладья здійснюється з використанням міцного, зносостійкого, армованого ПВХ.

Склад ПВХ матеріалу, з якого виробляються човни Ладья

Надувний човен Ладья: властивості ПВХПочнемо зі складу. У середині багатошарового матеріалу знаходиться поліестеровий кевларовий корд. Ширина осередку корду не перевищує 1 мм, - саме щільність плетива робить його стійким до проколів та подряпин. Він оточений двома внутрішніми антибактеріальними шарами (просочений спеціальними добавками ПВХ, що захищає тканину від грибка та гниття).

З обох боків основа матеріалу покрита зовнішніми шарами особливим чином обробленого полівінілхлориду, що дає стійкість до сонячних променів та агресивних рідин.

Шари з'єднані між собою з використанням технології каландрування, - останні наукові розробки доводять, що саме вона забезпечує максимальну їхню адгезію (зчеплення), повітронепроникність (виключаються мікроскопічні бульбашки повітря, які можуть потрапляти всередину тканини при інших способах її обробки) та рівномірність.

Властивості ПВХ матеріалу, з якого виробляються човни Ладья

Результат досить тонкий і гнучкий для того, щоб у складеному стані на тканині не утворювалися заломи та мікротріщини. Водночас, він дуже надійний: травлення повітря практично відсутнє. По ГОСТу для гребного надувного човна або для моторки, потужність двигуна в якій до 3 л/с, підійде тканина щільністю 640 г/м2. Ми турбуємося про вас, - абсолютно весь модельний ряд виробів бренду "Ладдя" може похвалитися щільністю матеріалу балонів 850-950 г/м2 (залежно від типорозміру човна), а щільність матеріалу днища човнів становить 1100 г/м2. Це оптимальний варіант, адже чим вища щільність, тим ПВХ для човнів важчий.

Гострі очерети, випадкові зачіпки об каміння та невеликі корчі йому не страшні; гачком пробити його теж проблематично. При випробуваннях об надуті балони навіть гасили сигарети! Тим не менш, повністю застрахуватися від форсмажора неможливо: навіть у самому міцному матеріалі утворюється дірка, якщо на великій швидкості вписатися в корч або зачепити гострий край затонулої металоконструкції. Саме в такій ситуації вам знадобиться ремкомплект, з яким не варто розлучатися навіть досвідченому навігатору. Невеликі дірки можна залатати самостійно. Що для цього потрібно? Зараз розберемося!

Міні-ремонт човнів ПВХ

Не варто приступати до лагодження на плаву, - якісно закласти отвір все одно не вийде. Помалу дістаньтеся до місця стоянки, витягніть надувний човен на берег, спустіть балони, промийте пошкоджену ділянку, дочекайтеся, поки вона висохне. Тепер можна розпочинати власне ремонт.

1. Розпакуйте ремкомплект (купуючи надувний човен Ладья, ви отримуєте його в базовій комплектації) і виріжте зі шматка ПВХ латку потрібної форми та розміру, не забувши припуски. Врахуйте: краї латки повинні перекривати краї розриву не менше ніж на 5 см. - чим більша площа, на якій розподіляється навантаження, тим надійніший результат;

2. Готову латку прикладіть до пошкодженої ділянки плавзасобу та обведіть її контур - клеєм потрібно буде змастити не тільки її, але й місце стикування.

ВАЖЛИВО: якщо розрив великий, зашийте його перед тим, як робитимете латку;

3. Знежирити краї розриву або поріз, делікатно пройшовши по них ваткою, злегка змоченою ацетоном або спиртом. У похідних умовах можна взяти звичайну горілку. Те саме зробіть і з латкою.

ВАЖЛИВО: не використовуйте наждачний папір! Він ушкоджує ПВХ та створює мікротріщини;

4. Змастіть клеєм балон усередині обведеного контуру та латку. Залишіть на 15 хв., - Нехай висохне. Тепер змастіть повторно і акуратно стикуйте останню з пошкодженим місцем. Притисніть латку, розгладьте можливі складочки. Ваше завдання - домогтися ідеально рівної поверхні, виключивши найменшу бульбашку повітря. Скористайтеся, наприклад, пляшкою, рукояткою ножа або тупим кінцем викрутки.

ВАЖЛИВО: для ремонту надувних човнів ПВХ абсолютно не підходять усім відомі «Суперклей», «Момент» та ін. Їх використання позбавляє пошкоджене місце такої необхідної гнучкості, вони не забезпечують належну герметичність. Навіть як тимчасовий варіант вони не годяться, т.к. огидно зчищаються з полівінілхлориду. Будьте обережні, щоб не вийшло, як у анекдоті: «Сервісний центр завжди дозволяє своїм клієнтам спробувати полагодити щось самостійно. Після таких експериментів працівники сервісу заробляють набагато більше...»;

5. Якщо є можливість, прогрійте феном або лампою заклеєне містечко: латка буде ще надійнішою.

ВАЖЛИВО: не намагайтеся використовувати з цією метою відкритий вогонь. Його температуру неможливо контролювати, а вона не повинна перевищувати 70 градусів.

Вийшло? Зачекайте годину, щоб клей якісно застиг. Тепер треба надути плавзасіб, надавши йому форму (але не доводячи тиск у балонах до робочого стану!), і залишити так на дві доби. Готово! На відремонтованому таким чином надувному човні ПВХ ви зможете благополучно повернутися додому, або навіть користуватися ним, поки не купите новий. Як не сумно, але про придбання нового варто замислитися швидше. Плавати на ремонтному суденці небезпечно, яким би якісним воно не було. А мандрувати водою в погану погоду і зовсім не рекомендується. Залиште вашу бойову подругу для неквапливої ​​риболовлі на мілководді або полювання в очереті. Завжди пам'ятайте про життя ваших близьких та про ваше власне життя!

Кореляція між міцністю ПВХ та тиском у балонах

Міцність ПВХ, що використовується при виготовленні на заводі надувних човнів торгової марки Ладья, підтверджується не лише сертифікатом, а й солідним гарантійним терміном, що надається виробником. Крім того, ви можете її перевірити. Справа в тому, що досягти робочого тиску (приблизно 250 мілібар) у балонах можна лише у випадку, якщо вони виготовлені із справді щільного матеріалу.

Встаньте на борт надувного човна Ладья. Він майже не прогнувся? Що й потрібно було довести! Адже саме такий тиск створює людина середньої комплекції з вагою близько 80 кг. Виготовлені з неякісної або недостатньо щільної тканини гермовідсіки чисто фізично не зможуть її витримати.

Перевірена часом надійність ПВХ-матеріалів, з яких виготовлені надувні човни Ладья, не потребує додаткової реклами. Вони стійкі до водних та масляних рідин, не бояться бензину, масел та солоної води, ультрафіолету, перепадів температур, абразивної дії, утворення заломів. Хочеться щось уточнити чи просто купити надувний човен прямо зараз? Зателефонуйте нам:

(096) 888-05-66

(099) 137-55-99